The magic of chakra manifestations
Workshop van 6 januari 2021
The magic of chakra manifestations door Wendy de Klerk
Mijn naam is Wendy De klerk van Justmewendy
Ik ben spiritueel ondernemers en manifestatie coach.
Ik begeleid ondernemers die vanuit hun hart moeiteloos willen manifesteren. Soulpreneurs die via hun business willen laten zien wie ze werkelijk zijn en daar impact mee willen maken in de wereld.
Manifesteren is een energetisch proces. Het onzichtbare wordt zichtbaar gemaakt.
In ons lichaam bevinden zich verschillende energiecentrums (ook wel de chakra’s genoemd). 7 van deze chakra’s spelen een belangrijke rol tijdens het bewust manifesteren van jouw dromen en verlangens.
Tijdens de workshop: The magic of chakra manifestations leer ik je hoe het chakrasysteem jouw persoonlijke blauwdruk is voor succesvol manifesteren.
Stap voor stap, chakra voor chakra, neem ik je mee in het proces van jouw droom omzetten naar de werkelijkheid. Door de chakra’s als manifestatiemap aan te houden leer je hoe je een meester wordt in het manifesteren.
Ik leer je de verschillende niveaus van het manifesteren. Je gaat niet alleen je blokkades herkennen maar je krijgt per chakra een leuke oefening waar we samen mee aan de slag gaan.
Manifesteren is meer dan alleen maar visualiseren en actie ondernemen. Tijdens deze workshop leer ik je hoe je vanuit de energie van inspiratie, visie, liefde, geluid, kracht, passie en actie jouw dromen kunt manifesteren.
Het beloofd een waar feestje te worden met een hoop herkenning en dansplezier!
Wil je meer weten over mij?
Neem dan een kijkje op mijn website: www.justmewendy.nl
Volg me op Instagram: justmewendy11 of Facebook: justmewendy